Mycket för pengarna
Maximera avkastningen på investeringen med en enhet som får rätt underhåll och support.
Easy Service Plan är en tjänst som tillhandahåller installation, utbildning, support och underhåll, där delar och arbete ingår.
Få sinnesro, säkerställ kvaliteten och se till att utrustningen är i gott skick med Canons Easy Service Plan.
Din verksamhet kan bli mer effektiv när du kan förlita dig på ett omfattande serviceutbud. De omfattar installation och utbildning samt fasta kontrakt för underhåll och reparation av skrivare.
Vår förstklassiga expertis stödjer imagePROGRAF storformatsskrivare, imageFORMULA scanners, i-SENSYS laserskrivare och imageRUNNER multifunktionsskrivare och faxenheter.
En halvdags utbildning som ger goda kunskaper i produktens och den installerade programvarans funktioner plus felsökning. Här ingår skrivarmenyer, rengöring/utbyte av skrivarhuvuden, laddning av media, grundläggande och avancerade funktioner i skrivardrivrutinen för Windows/Macintosh samt relevanta tillbehörsprogram. Täcker även in funktionerna i PosterArtist LT*.
[*] Om kunden köpt den fullständiga versionen av PosterArtist kommer den att läsas in och konfigureras i stället för LT-versionen.
Hur begär jag service eller support för min produkt?
Kontaktinformation för serviceavdelningen:
i-SENSYS: +468 519 923 69
imageFORMULA: +46 77 444 4242
imageRUNNER: +46 77 444 4242
imagePROGRAF: +46 77 444 4242
WG7500-serien: +46 77 444 4242
Öppettider:
9–17 (måndag–fredag)
Helpdesken är stängd på svenska helgdagar.
Observera att numren bara avsedda för support för din produkt.
För att hjälpa dig så snabbt som möjligt ber vi dig:
Tack för ditt köp av Canons Easy Service Plan.
Lös problem per telefon med Canons serviceavdelning – om det inte går att lösa skickar vi ut en kvalificerad servicetekniker till platsen under nästa arbetsdag*.
Om felet inte kan lösas via telefon går det att returnera bordskrivare och scannrar och få dem reparerade utan extra kostnad*.
* Easy Service Plans innehåll och villkor kan variera beroende på land.
Fullständig installation och grundläggande utbildning om produktens funktioner tillhandahålls*.
Vår kundtjänst och våra kvalificerade tekniker är välutbildade och erfarna.
En strukturerad supportprocess som garanterar att alla rapporterade problem åtgärdas effektivt, så att verksamheten kan fortlöpa smidigt.
Vår personal använder beprövade och tillförlitliga verktyg för att hålla din utrustning i gott skick.
Maximera avkastningen på investeringen med en enhet som får rätt underhåll och support.
Få tillgång till teknisk support, rådgivning och problemlösning när som helst.
Planera din budget på ett effektivare sätt med fasta avtalsperioder.
Du kan lugnt driva verksamheten med minsta möjliga störningar.