Steg 1
Köp en kvalificerad kamera före 1 april 2021.
Objektivkampanjen avslutades den 1 april 2021.
Om du köpte en kvalificerad kamera före den 1 april 2021 kan du fortfarande göra anspråk på återbetalningsbonusen genom att köpa något av objektiven i listan.
Köp en kvalificerad kamera före 1 april 2021.
Köp ett utvalt objektiv inom kvalificeringsperioden: 3 månader för EF-objektiv och 12 månader för RF-objektiv från och med inköpsdatumet för kameran.
Klicka på anspråkslänken, fyll i formuläret och ladda upp inköpsbevis.
Få din återbetalning inom 28 dagar efter att din begäran har godkänts!
SEK 2600 Återbetalning
SEK 1050 Återbetalning
SEK 2600 Återbetalning
SEK 1600 Återbetalning
SEK 2600 Återbetalning
SEK 2600 Återbetalning
SEK 10500 Återbetalning
SEK 9500 Återbetalning
SEK 8300 Återbetalning
SEK 10500 Återbetalning
SEK 2600 Återbetalning
SEK 2600 Återbetalning
SEK 2100 Återbetalning
SEK 730 Återbetalning
SEK 1600 Återbetalning
SEK 3650 Återbetalning
SEK 3120 Återbetalning
SEK 2100 Återbetalning
SEK 520 Återbetalning
SEK 2600 Återbetalning
SEK 210 Återbetalning
SEK 3120 Återbetalning
SEK 3120 Återbetalning
SEK 730 Återbetalning
SEK 3100 Återbetalning
SEK 1050 Återbetalning
SEK 1050 Återbetalning
Vi strävar efter att göra en banköverföring inom 28 dagar efter mottagandet av ett giltigt återbetalningsanspråk med tillhörande kvitton. När ditt anspråk godkänts får du ett e-postmeddelande som bekräftar att ingen ytterligare dokumentation krävs och ditt anspråk kommer att behandlas inom 28 dagar. Observera att du när som helst kan kontrollera ditt anspråk här med vårt verktyg för att spåra anspråk, med hjälp av ditt unika anspråksnummer (det finns högst upp till höger i bekräftelsemeddelandet som du får när du skickar in ditt anspråk).
Utbetalning av återbetalningar görs av vår hanteringsleverantör och betalningar märks alltid med ”Canon”. Kontrollera ditt bankkonto efter denna referens.
Vi överför det exakta återbetalningsbeloppet i lokal valuta enligt vad som annonserats och strävar efter att använda lokala banker där det är möjligt, för att undvika mottagaravgifter. Canon kan dock inte hållas ansvariga för ytterligare avgifter från din bank och du måste kontakta dem om det inträffar.
När ditt anspråk har godkänts genomför vi återbetalningen och du får ett e-postmeddelande med information om att beloppet finns på ditt konto. Du kan snabbt kontrollera statusen för ditt anspråk här genom att ange anspråksnumret.
Utbetalningar från Canon kan för närvarande endast genomföras via en banköverföring till det personliga bankkonto som du uppgav vid registreringen.
Du är ensam ansvarig för att betala eventuella skatter som krävs enligt lag och Canon kan inte konsulteras när det gäller skatteåterbetalning. Kontakta istället din lokala skattemyndighet.
Du kan endast överföra JPG-, TIF- och PDF-filer och filen får inte vara större än 4 MB.
Mer information om hur du gör detta finns i videon ”Överföra dokument” som du hittar vid kampanjens registreringsformulär.
Observera att du inte kan ansöka om återbetalning via brev. Kampanjen gäller endast online.
Du kan när som helst uppdatera dina bankuppgifter här, med hjälp av de inloggningsuppgifter som vi har skickat till dig via e-post.
Observera att om din betalning är nära förestående bör du omedelbart kontakta försäljningsavdelningen via e-post: cashback@claim-lookup.com eller telefon: +46 8 519 923 69 och informera oss.
Ja, behåll den orderbekräftelse du har (som du fått inom kampanjdatumen) och skicka in den tillsammans med din faktura när du fyller i återbetalningsansökan. Tidsfristen är en månad efter det sista inköpsdatumet, då du kan skicka in dina dokument.
Du kan tyvärr endast ansöka om kampanjen om produkten köps inom de datum som anges i villkoren.
I butik: Canon kräver en kopia av ditt kvitto som visar inköpsdatum, produktnamn och återförsäljare. Online: Canon kräver en kopia av försäljningskvittot (ej orderbekräftelse eller leveransmeddelande). Kvittot måste visa inköpsdatum, produktnamn och återförsäljare.
Sammanfattningsvis är undantagen följande:
1. Produkter som inte ingår i kampanjen (här visas en fullständig lista över kampanjprodukterna)
2. Produkter som har köpts utanför kampanjens giltighetsdatum eller giltighetsområde.
3. Begagnade, renoverade eller reparerade produkter eller produkter som är förfalskade eller gör intrång i de immateriella rättigheterna som på något sätt tillhör Canon-gruppen av företag (till exempel, inklusive, men inte begränsat till, ”parallella/grå” produkter som är äkta Canon-produkter och som säljs utanför den avsedda marknad till rabatterat pris). Mer information finns här.
4. Produkter som har köpts utanför EU.
5. Produkter som köps från tredjepartsåterförsäljare via Amazon eller eBay.
De fullständiga undantagen beskrivs i villkoren.
Det här avser hur du ursprungligen köpte produkten.
GÅ TILL DEN HÄR LÄNKEN för att hitta serienumret. Här kan du läsa om var det sitter på din(a) produkt(er). Förväxla inte serienumret med EAN-numret/streckkoden. Serienumret finns på själva produkten.
Det kan bero på ett av flera skäl:
Besök vårt avsnitt om var produkterna finns här