Pengar tillbaka 4000 kr
GO BEYOND THE REDLINE
Köp någon av de utvalda kampanjprodukterna och ta ditt fotograferande till en ny nivå. Registrera produkten inom kampanjperioden och få upp till 4000 kr tillbaka på ditt köp.
PUSH YOUR PHOTOGRAPHY FURTHER
Köp en produkt som ingår i Canon Redline Challenge-kampanjen och ta ditt fotograferande till en helt ny nivå. Du kan få upp till 4000 kr i återbetalning. Kampanjperioden är 1.4.-30.6.2021.
Kampanjprodukter
Pengar tillbaka 2500 kr
EOS R6
Pengar tillbaka 2500 kr
EOS R6 + RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 50mm F1.2L USM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 85mm F1.2L USM
Pengar tillbaka 1300 kr
RF 24-105mm F4L IS USM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 28-70mm F2L USM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 15-35mm F2.8L IS USM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 24-70mm F2.8L IS USM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 70-200mm f/2.8L IS USM
Pengar tillbaka 2500 kr
RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM
Vanliga frågor
BETALNING:
Vi strävar efter att göra en banköverföring inom 28 dagar efter mottagandet av ett giltigt återbetalningsanspråk med tillhörande kvitton. När ditt anspråk godkänts får du ett e-postmeddelande som bekräftar att ingen ytterligare dokumentation krävs och ditt anspråk kommer att behandlas inom 28 dagar. Observera att du när som helst kan kontrollera ditt anspråk här med vårt verktyg för att spåra anspråk, med hjälp av ditt unika anspråksnummer (det finns högst upp till höger i bekräftelsemeddelandet som du får när du skickar in ditt anspråk).
- Du kan snabbt kontrollera statusen för ditt anspråk här och ange anspråksnumret (det finns högst upp till höger i bekräftelsemeddelandet som du får när du skickar in ditt anspråk).
- Om du vill ha mer detaljerad information eller om du har problem med ditt anspråk klickar du här och använder dina personliga inloggningsuppgifter som skickades via e-post till dig när vi tog emot ditt anspråk.
Utbetalning av återbetalningar görs av vår hanteringsleverantör och betalningar märks alltid med ”Canon”. Kontrollera ditt bankkonto efter denna referens.
Vi överför det exakta återbetalningsbeloppet i lokal valuta enligt vad som annonserats och strävar efter att använda lokala banker där det är möjligt, för att undvika mottagaravgifter. Canon kan dock inte hållas ansvariga för ytterligare avgifter från din bank och du måste kontakta dem om det inträffar.
När ditt anspråk har godkänts genomför vi återbetalningen och du får ett e-postmeddelande med information om att beloppet finns på ditt konto. Du kan snabbt kontrollera statusen för ditt anspråk här genom att ange anspråksnumret.
Utbetalningar från Canon kan för närvarande endast genomföras via en banköverföring till det personliga bankkonto som du uppgav vid registreringen.
Du är ensam ansvarig för att betala eventuella skatter som krävs enligt lag och Canon kan inte konsulteras när det gäller skatteåterbetalning. Kontakta istället din lokala skattemyndighet.
ÅTERBETALNINGSPROCESS:
Du kan endast överföra JPG-, TIF- och PDF-filer och filen får inte vara större än 4 MB.
Mer information om hur du gör detta finns i videon ”Överföra dokument” som du hittar vid kampanjens registreringsformulär.
Observera att du inte kan ansöka om återbetalning via brev. Kampanjen gäller endast online.
Du kan när som helst uppdatera dina bankuppgifter här, med hjälp av de inloggningsuppgifter som vi har skickat till dig via e-post.
Observera att om din betalning är nära förestående bör du omedelbart kontakta försäljningsavdelningen via e-post: cashback@claim-lookup.com eller telefon: +46 8 519 923 69 och informera oss.
Ja, behåll den orderbekräftelse du har (som du fått inom kampanjdatumen) och skicka in den tillsammans med din faktura när du fyller i återbetalningsansökan. Tidsfristen är en månad efter det sista inköpsdatumet, då du kan skicka in dina dokument.
Du kan tyvärr endast ansöka om kampanjen om produkten köps inom de datum som anges i villkoren.
I butik: Canon kräver en kopia av ditt kvitto som visar inköpsdatum, produktnamn och återförsäljare. Online: Canon kräver en kopia av försäljningskvittot (ej orderbekräftelse eller leveransmeddelande). Kvittot måste visa inköpsdatum, produktnamn och återförsäljare.
Sammanfattningsvis är undantagen följande:
1. Produkter som inte ingår i kampanjen (här visas en fullständig lista över kampanjprodukterna)
2. Produkter som har köpts utanför kampanjens giltighetsdatum eller giltighetsområde.
3. Begagnade, renoverade eller reparerade produkter eller produkter som är förfalskade eller gör intrång i de immateriella rättigheterna som på något sätt tillhör Canon-gruppen av företag (till exempel, inklusive, men inte begränsat till, ”parallella/grå” produkter som är äkta Canon-produkter och som säljs utanför den avsedda marknad till rabatterat pris). Mer information finns här.
4. Produkter som har köpts utanför EU.
5. Produkter som köps från tredjepartsåterförsäljare via Amazon eller eBay.
De fullständiga undantagen beskrivs i villkoren.
Det här avser hur du ursprungligen köpte produkten.
GÅ TILL DEN HÄR LÄNKEN för att hitta serienumret. Här kan du läsa om var det sitter på din(a) produkt(er). Förväxla inte serienumret med EAN-numret/streckkoden. Serienumret finns på själva produkten.
FELSÖKNING:
Det kan bero på ett av flera skäl:
- Använd inloggningsuppgifterna som skickades via e-post till dig när du skickade in ditt anspråk. Om du inte fått e-postmeddelandet kontrollerar du din skräppost.
- Observera att inloggningsuppgifterna är skiftlägeskänsliga, så kontrollera att du anger dem exakt (med versaler/gemener).
- Om du har glömt ditt lösenord kan du välja att återställa ditt lösenord här
Besök vårt avsnitt om var produkterna finns här