CANON INFORMATION MANAGEMENT SOLUTIONS
Förverkliga din digitala framtid med Canon Information Management. Vi tillhandahåller den teknik och de tjänster du behöver för att hantera dina digitala dokument och automatisera dina affärsprocesser, vilket hjälper dig att öka tillväxten, öka effektiviteten och minska riskerna.
-
Vår expertis
Upptäck hur vi kombinerar expertis inom information management och marknadsledande teknologi som hjälper dig att lösa dina utmaningar.
-
Våra tjänster
Läs om de tjänster vi erbjuder för att hyperautomatisera din verksamhet – oavsett om det handlar om att hantera fakturor, effektivisera HR-processer eller interagera med dina kunder.
-
Vår metodik
Ta reda på mer om Canon Information Management, vår rådgivande roll och våra tjänster.
UTMANINGAR I DEN DIGITALA VÄRLDEN
KUNDER
Digitalt aktiva
Konsumenter och kunder förväntar sig omedelbar åtkomst till information och tjänster via digitala enheter, vilket uppmuntrar till digitala konsumtionsvanor och ökar kraven på lyhördhet.
MEDARBETARE
Digitala färdigheter och vanor
Medarbetare vill kunna arbeta var som helst och använda kraftfulla verktyg som underlättar samarbetet och främjar produktiviteten. De letar efter arbetsgivare som möjliggör flexibilitet och effektivitet med hjälp av digitala lösningar.
SAMHÄLLET
Förordningar och efterlevnad
Ökad digitalisering och dataanvändning i samhället driver på införandet av nya lagar, till exempel GDPR. Därför behöver organisationer nu förbättrad efterlevnad av information och säker processhantering.
Läs mer
-
RAPPORTERA
Information Management i första ledet
Information, integrering, innovation: vad händer inom informationshantering?
För att ta reda på det frågade vi tusentals IT-beslutsfattare från hela Europa om hur deras affärsprocesser utvecklas, deras utmaningar att hantera information effektivt och säkert och vilka hinder de står inför när de implementerar ny teknologi. -
Mognadsindex för automatisering
Vi frågade IT-chefer i Europa om hur de använder digital teknik och automatiseringsteknik för att hantera information på ett bättre sätt – från digital dokumenthantering till avancerad hyperautomatisering. Upptäck hur du ligger till i förhållande till andra i branschen för att börja använda de mest tillgängliga och avancerade funktionerna för informationshantering.
-
RAPPORTERA
Optimera kommunikationen i kundens kanaler
Förändra din tekniska och taktiska inställning till kundupplevelsen.
BEHÖVER DU HJÄLP?