Spara pengar
Förbättra effektiviteten och minska slöseri
Utveckla era digitala processer med Canon. Ett snabbare, effektivare och smartare sätt att hantera post.
Digital post och en digital posthantering gör att all inkommande post samlas in, identifieras, valideras och skickas automatiskt med relevanta indexdata till rätt system eller personer.
Postrummet har en nyckelroll hos företag och organisationer. Kundformulär, leverantörsfaktura, anställdas brev, order är bara några exempel på inkommande post som sätter igång viktiga interna affärsprocesser i verksamheten.
Canons lösning för digital post betyder snabbare respons till kunder och snabbare intern beslutsprocess. Det interna informationsflödet rationaliseras, processerna blir mer effektiva och ger i slutänden minskade driftskostnader.
Förbättra effektiviteten och minska slöseri
Effektivare posthantering hjälper dig att ge bättre kundservice
Ge personalen tillgång till deras post oavsett var de befinner sig
Utveckla ett säkrare sätt att hantera konfidentiell information
Utforska morgondagens posthantering
Den här lösningen förbättrade den operativa effektiviteten och ökade vår lyhördhet för kunderna.
Alan Watson
Relationship Manager, Aegon UK
Aegon är en internationell leverantör av livförsäkrings-, pensions- och kapitalförvaltning som letade efter ett snabbare sätt att bearbeta post mellan företaget och dess 2 miljoner kunder i Storbritannien. Aegons ineffektiva postbearbetningssystem var inte bara dyrt och arbetskrävande, utan hade även stor inverkan på den kundtjänst som tillhandahölls.
Vi arbetade i flera faser för att hjälpa Aegon att omvandla sin postbearbetningsteknik genom att implementera vår digitala posthanteringslösning. Vårt mål var att effektivisera och automatisera viktiga arbetsflöden, samtidigt som vi centraliserade postbearbetning och lagring på en ny extern plats.
Den här lösningen ledde till 50 % snabbare posthantering, halverade arbetskostnaderna och medförde kostnadsbesparingar på totalt 25 % genom minskad pappersutskrift och lagring. Utöver nöjdare kunder genom kortare svarstider så gav det nya systemet Aegon fullständig processkontroll och färre efterlevnadsrisker.
Öppnad, scannad, identifierad, kontrollerad och läst för att extrahera nyckeldata
Automatiskt sorterad, indexerad och arkiverad
Skickas till rätt mottagare och kan nås via smarta enheter
Effektivisera dina HR-processer genom att automatisera arbetsflöden som ger bättre kontroll och översikt
Effektivisera verksamheten och utforska nya sätt att engagera kunder genom att använda våra digitala kommunikationslösningar
Ta kontroll över kassaflödet och upptäck hur en optimerad faktureringsprocess sparar både tid och pengar