Kostnadsbesparingar
Eliminera behovet av kostsam IT-infrastruktur eller specialistresurser.
Hantering av kundkommunikation (CCM) online är mer än att bara förbättra dokumentproduktionen, det är ett steg mot att uppnå en kundcentrerad och kostnadsbesparande metod för att förbättra kundupplevelsen som uppfyller alla krav.
Integreringsprocesser och kanalhantering kan öppna en ny dialog för affärskommunikationen. Flytta till en fullständigt integrerad, molnbaserad tjänst och utnyttja Canons unika CCM-kundprogram.
Bearbetningen effektiviseras genom skriven kommunikation som är klar för önskad typ av leverans från mottagna kunddatafiler.
Klara filer finns tillgängliga för att lämnas tillbaka till kunden för vidare bearbetning och/eller leverans till slutanvändarkunden.
Lägg mer tid på kärnverksamheten genom outsourcing av produktion och leverans av utskrifter och post till Canons expertteam.
Helformaterad kommunikation går ut till slutanvändarkunderna via e-post, med spårning för att sortera rapporter om studsade e-postmeddelanden.
Säkerställer automatiskt att all kommunikation går igenom, med leverans av utskriftsklara filer om e-postmeddelanden har studsat eller misslyckats efter flera försök.
Canon hanterar dina mottagna data som bearbetas, formateras till kommunikationsutdata och förvaras säkert i molnet.
Vår personal är mycket kunnig på att omvandla data till personlig, målinriktad kommunikation som uppfyller kraven.
Säker fjärråtkomst ger en CCM-lösning utan dyra licenser eller interna specialister.
Utöka leveransmöjligheterna och spara resurskostnader med en plattform för hantering av kundkommunikation som hanteras via en enda kontaktpunkt – lokalt och i molnet.
– Markus Stricker, Managing Director, MSPNya system, till exempel Canons kommunikationsplattform, är oundgängliga för att behålla befintliga och nya kunder.
Utforska nya sätt att engagera kunder genom att använda våra digitala kommunikationslösningar.