TJÄNSTER

Canon Ascent Programme

Affärsutvecklingsstöd för att hjälpa dig att upptäcka nya möjligheter och utmana ditt företags strategier nu och i framtiden

Registrera dig nu

Vi presenterar Canon Ascent Programme

Ett affärsutvecklingsinitiativ som utformats för att stödja våra kunders framgångar nu och i framtiden. Programmet är öppet för alla Canons kunder med professionell tryckverksamhet via inbjudan. Det är skräddarsytt efter dina mål och ambitioner och syftar till att inspirera till aktiviteter med insikter, workshops, mentorskap och kunskapsdelning inom gemenskapen. Det tillhandahålls av ledande externa experter och Canons specialister och erbjuder stöd för olika affärsfunktioner, bland annat försäljning och marknadsföring, vilket ger värdefulla perspektiv på en mängd olika trender och ämnen. Canon Ascent Programme erbjuder ett blandat tillvägagångssätt för samarbete på distans och personliga möten som tillgodoser dina behov.

Canon Ascent Programme

Möt våra mentorer

Mentorskapet i Canon Ascent Programme ger dig tillgång till en branschspecialist när du behöver den med ett flexibelt schema – från enstaka och tillfälliga möten till regelbundna möten, antingen personligen eller på distans, för att passa dina omständigheter.

Registrera dig för Canon Ascent Programme

Jacky Hobson

Jacky Hobson

Jacky har 30 års erfarenhet av marknadsföring från att främst ha arbetat inom tryckeribranschen med att utveckla marknadsföringsstrategier, -planer och -taktik för att stödja kundernas affärsplaner.

Jo Lloyd

Jo Lloyd

Jo har ovärderlig erfarenhet inom tryckeribranschen, med fokus på försäljning, ledarskap, beteendeutbildning och grupparbete.

Marion Stefani

Marian Stefani

Marian har en stor erfarenhet av affärsplanering, med specialistexpertis inom en mängd olika ämnen, bland annat grafisk design, arbetsflöde, innovation och affärsstrategi för digitaltryck.

Richard Mayer

Richard Mayer

Richards huvudsakliga expertkunskaper gäller marknadsföringsmixen med fokus på kundinsikt, marknadsföringsplanering, marknadsföringskommunikation och varumärkets betydelse.

Ole-Bengt Moe

Ole-Bengt Moe

Ole-Bengt har omfattande expertkunskaper inom affärsinnovation, bland annat försäljningsledning, processer, affärstillväxt och ledarskap.

Var rådgivande

Have the right conversation, every time.

Ha rätt samtal, varje gång

Vikten av att planera dina kundsamtal och hur du använder effektiva och beprövade tekniker för att se till att du får en tydlig bild av varje kunds situation.

Are you really listening? Or are you waiting for your turn to talk?

Lyssnar du verkligen? Eller väntar du på din tur att prata?

Läs om hur du känner igen de inlärda beteenden som förhindrar aktivt lyssnande och om en strategi som är utformad för att hjälpa dig med att ändra ditt beteende.

Ten ways to add value to your customers

Tio sätt att öka värdet för dina kunder

Läs om viktiga sätt att hjälpa dig att förändra uppfattningen om att utskrifter är en stapelvaror till att det är en viktig del av dina kunders marknadsföringskampanjer.

Var kunnig

Nothing Happens in Isolation

Inget händer av sig själv

När kunder begär offerter kan det innebära mer än du tror. Gör en djupdykning och upptäck hur du kan hjälpa dem att lyckas samtidigt som du maximerar försäljningsvärdet.

Ten Ways to Improve your Business and Personal Performance

Tio sätt att förbättra din verksamhet och ditt resultat

Idéer för kontinuerlig förbättring, från professionell och personlig synvinkel, och hur du ser till att de dagliga uppgifterna inte står i vägen för lärande och utveckling.

Think Like a Customer

Tänk som en kund

Utforska kundernas köpmänster i dagens värld ”som alltid är på”, hur du anpassar dig efter kundernas inköpsprocess och värdet av kundprofilering för att kunna uppnå det.

Var annorlunda

A Fresh Approach for Better Results

Ny strategi för bättre resultat

Undvik att hamna i samma gamla fällor när du försöker hitta nya kunder. Olika sätt att granska kunder och prospekt och hur du bygger en försäljningsstrategi för att uppnå bättre resultat.

Risk comes from not knowing what you’re doing

Risk beror på att du inte vet vad du gör

Hur du använder effektiva riskanalys- och scenarieplaneringsmodeller i verksamheten och använder dem till att svara på frågan ”vad ska jag göra nu?”.

Var ansvarsfull

Data Analytics for Marketers

Dataanalys för marknadsförare

Nu när dataanalys blir allt viktigare, hur kan du använda det till att få hjälp, förstå och få större del av marknadsföringsbudgetar?

Smart, Connected Print

Smarta anslutna utskrifter

Upptäck hur de senaste utskriftsinnovationerna kompletterar digitala kanaler och ger dig tillgång till information om förbättrar marknadsföringsavkastningen.

Why LTV is such a powerful metric

Därför är LTV ett sådant kraftfullt mått

Hur du kan använda kundslivscykelvärden till att rikta in din marknadsföring på kunder som maximerar lönsamheten.

Låt kreativiteten flöda

Refine your pitch to clients

Förfina ditt kunderbjudande

Tydlig kommunikation som gör att du undviker förvirring, framhäver ditt kreativa tillvägagångssätt och hjälper dig att befästa din position som betrodd partner.

Ways to inspire using your expertise and experience

Sätt att inspirera med hjälp av din expertis och erfarenhet

Det har aldrig varit viktigare visa upp din expertis och erfarenhet. Läs om olika taktiker för hur du inspirerar och utbildar kunderna.

Var proaktiv

“Importance of mapping” - localisation

Vikten av kartläggning

Utforska vikten av smidiga vägar från prospekt till kund, med användbara och praktiska tips som hjälper dig att göra det till verklighet.

Why customer relationship management is so important

Vikten av kundrelationshantering

Vad kundrelationshantering innebär och hur du bygger system och processer som hjälper både dig och dina kunder.

Identifying customer wants and needs

Identifiera kundernas önskemål och behov

Praktiska och enkla idéer som hjälper dig att bättre förstå dina kunder och därmed uppfylla deras behov.

Var digital

How personalisation achieves greater results and ROI

Så får du bättre resultat och avkastning på investeringen med hjälp av anpassning

Hur avancerad och datadriven anpassning ökar intresset, ökar svarsfrekvensen och hjälper kunder längs säljresan.

How digital applications add value to the client

Hur digitala program ökar kundvärdet

Olika typer av teknik som kan hjälpa dig att minska kostnaderna, minimera mängden fel, förbättra leveranstiderna och leverera kampanjmätbarhet och avkastning till kunderna.

Var flexibel

Streamline the customer journey

Förenkla kundresan

Vikten av automatisering för tryckleverantörer i framtiden och hur och var du kan använda den på ett så effektivt sätt som möjligt.

Andra lösningar

Digital Presses

Digitala tryckpressar

Utskriftslösningar för stora volymer, perfekt för intern produktion eller kommersiella tryckerier

Business Software

Programvara för företag

Programvarulösningar som förändrar sättet att göra affärer

Cut Sheet Presses

Pressar för skurna ark

Pålitliga och högeffektiva kommersiella skrivare som är perfekta för interntryckerier och förlag.

Continuous Feed Printers

Rullmatade skrivare

Omfattande utskriftslösningar för böcker, tidningar, direktutskick och mycket mer

Workflow Software

Programvara för arbetsflöde

Öka produktiviteten, sänk kostnaderna och klara de snävaste tidsramarna med vårt sortiment av programvara för arbetsflöden.

Kontakta oss för mer information om Canon Ascent Programme

PRATA MED VÅRT TEAM